Open avond

Inspiratie voor zelfonderzoek en oefening en kennismaken met de Omega Levensschool

Bezoek onze open avond en maak kennis met de Omega Levensschool. Na de avond weet je wat bewuste ontwikkeling je kan geven. Je doet ook een stukje zelfonderzoek en er is gelegenheid om vragen te stellen. Je hoort van oud deelnemers wat onze trainingen hun gebracht hebben. Schrijf je in dat weet je na de open avond of onze school wat voor je is.

Data en onderwerpen:

• 22 mei 2024 Tijd: 19.30 -21.00 uur, inloop vanaf 19.00 uur, toegang is vrij
    Locatie Kargadoor, Oudegracht 36, 3511 AP, Utrecht

Omega levensschool

Wie zijn wij?

De Omega levensschool is een school voor bewuste ontwikkeling. Je leert in onze trainingen en workshops jezelf beter kennen en begeleiden naar meer kwaliteit en een vervullend leven. Dit is fijn voor jezelf maar ook voor je relaties en de wereld om je heen.

Voor wie zijn we er?

Veel mensen lopen op een bepaald moment vast in hun leven. Het gaat niet zoals je wilt. Hoe je het altijd gedaan hebt werkt dan niet meer. Je kunt je dan veel zorgen maken of last krijgen van je emoties. Je voelt weinig of juist heel veel en dat kan in de weg gaan zitten. Je bent wellicht vaker moe dan je lief is, je lijkt tegen een  plafond aan te zitten. Of je staat de hele tijd aan, denkt te veel na en je kunt je rust niet meer vinden.  Misschien lijk je in cirkeltjes rond te draaien. Je zit meer in overleven dan leven. Zodra je je daar bewust van bent geworden heb je de mogelijkheid om je ontwikkeling verder op te pakken.

Een integrale werkwijze

We hanteren een integrale werkwijze. Daarbij doe je  zelfonderzoek en oefeningen op alle belangrijke aspecten van je mens-zijn: fysiek, emotioneel, mentaal en geestelijk.

Wat geeft onze integrale werkwijze je?

De ‘joy of life’ weer ervaren

Betere mentale gezondheid en weerbaarheid

Rust vinden in jezelf en thuis komen bij wie je in essentie bent

Beter kunnen omgaan met je emoties en deze benutten

De kwaliteit van je contacten en relaties verdiepen

Onderdrukte aspecten van jezelf bevrijden en de kwaliteit daarvan benutten

Helder krijgen waar het jou om gaat in je leven en stappen daarin zetten

Je beweegt van overleven naar leven

Open avond 22 mei 2024, tijd: 19.30-21.00 uur. Inloop vanaf 19.00 uur
Locatie: Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht

• 19.30 Welkom in de Omega Levensschool
  • Introductie bewuste ontwikkeling
  • Gelegenheid voor vragen
  • Zelfonderzoek aan de hand van vragen
  • Delen over  bewuste ontwikkeling
  • 21.00 Afsluiting en mogelijkheid om trainers te ontmoeten

Ervaring

Een warm bad van gepassioneerde mensen

Ervaring

Snap nu iets van 'naar je gevoel luisteren'

Ervaring

Prettig dat er ook wat zelfonderzoek gedaan wordt.