Herken je het gevoel dat er toch meer in het leven moet zijn?

- Wil je af van dat waar je last van hebt?

- Of, ben je op zoek naar waar je nu eigenlijk voor wilt gaan in je leven?

- Of, wil je iets doorbreken in zoals je leven nu gaat?

Zet een eerste stap en vraag de nieuwsbrief aan!

Dan krijg je direct een interessant e-book cadeau waarin je direct leert wat Leiding over je Leven is!

Ja, ik vraag graag het e-book aan!
Kennismaking Omega Levensschool

Wat krijg ik in het e-book?

In  hetLeiding over je Leven leer je:

• wat leiding over je leven is.
  • Wat de ontwikkelingslijnen van het 'zelf' zijn waarlangs je kunt groeien.
  • de verschillen tussen de domeinen groeien, ontwaken, schaduwwerk en geven.

Omega Levensschool kan je ondersteunen zodat jij, jouw leven weer fysiek, emotioneel en mentaal op orde krijgt, waardoor je een  positieve verandering in je leven krijgt. Je krijgt met ons werk een diepte die ook zichtbaar wordt voor anderen.

• Dus vraag het e-book aan en start je transformatieproces!
training opening omega levenrsschool

Laat hier je gegevens achter voor je gratis e-book en de nieuwsbrief (we geven maar paar keer per jaar de nieuwsbrief uit, dus geen spam)!

Op google krijgt de Omega Levensschool gemiddeld 5 sterren reviews.

Wat zeggen deelnemers over onze trainingen?

Deze video gaat over de Opening, de eerste korte potentieel life-changing training die je zou kunnen volgen na de Workshop Leiding over je Leven.

Ja, ik wil graag e-book!

Omega Levensschool kwaliteit

30+ jaar ervaring

Meer dan 30 jaar ervaring met mensen begeleiden op het pad van bewuste ontwikkeling.

Ik wil graag kennismaken
kwaliteit

CRKBO keurmerk

Omega Levensschool is een CRKBO geregistreerde instelling. Het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs is een onafhankelijke organisatie die opleidingsinstituten onderzoekt of zij aan criteria voldoen om een officieel kwaliteitskeurmerk te krijgen.
Ik wil graag kennismaken

5000+ tevreden klanten

De Omega Levensschool heeft al jaren lang na elke training enorm vervulde en tevreden deelnemers!
ik wil graag kennismaken