Weet je ergens dat er meer mogelijk zou moeten zijn?
Of, loop je vast op bepaalde vlakken in je leven?

Of, wil je je verder ontwikkelen?

open avond kargadoor

Kom naar onze Open Avond op woensdagavond 3 juli 2024 in Utrecht!

- Wil je weten wat over Leiding over je Leven voor jou kan betekenen?

- En leer  wat bewuste ontwikkeling in deze tijd inhoudt?

Op woensdagavond 3 juli geven wij een open avond waarin we je meenemen door deze vragen.

Tijdens deze avond krijg je een inspirerende lezing en workshop over bewuste ontwikkeling. Daarnaast maak je kennis met de school en kun je vragen stellen aan onze deelnemers. Je doet nieuwe inzichten op en hebt nieuwe ontmoetingen.

📍 Locatie: Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht

⌚ Tijd: 19.30-21.00 uur (inloop vanaf 19.00 uur) op 3 juli 2024

Je bent van harte welkom! De avond is gratis en vrijblijvendKen je iemand die hier ook in geïnteresseerd zou zijn? Neem hem of haar dan vooral mee of deel deze uitnodiging.

Wat leveren onze trainingen je op?

✅ De ‘Joy of life’ weer ervaren

✅ Betere mentale gezondheid en weerbaarheid

✅ Rust vinden in jezelf en thuis komen bij wie je in essentie bent

✅ Beter omgaan met je emoties en deze benutten

✅ De kwaliteit van je vriendschappen en relaties verdiepen

✅ Onderdrukte aspecten van jezelf bevrijden

✅ Helder krijgen waar het jou om gaat en stappen daarin zetten

✅ Je beweegt van overleven naar leven

Wie zijn wij?

De Omega levensschool is een school voor bewuste ontwikkeling. Je leert in onze trainingen en workshops jezelf beter kennen en begeleiden naar meer kwaliteit en een vervullend leven. Dit is fijn voor jezelf maar ook voor je relaties en de wereld om je heen.

Waarom je deze avond niet mag missen:

Wat krijg je?

• Leer jezelf nog beter kennen en begeleiden
  • Ervaar meer energie en levensplezier
  • Ontmoet gelijkgestemde mensen en deel ervaringen

Voor wie zijn we er?

Heb je het gevoel dat je vast loopt in je leven? Wil je dit weer in beweging brengen? Heb je door dat hoe je bepaalde dingen doet  dan niet meer zo goed voor je werkt?Er is meer mogelijk in het leven: bewuste ontwikkeling brengt meer diepte en helderheid over waar het je werkelijk om gaat. Tevens leidt het tot transformatie. Veel mensen geven ons terug dat de training hun leven heeft veranderd. We laten je er graag mee kennis maken!

• 19.30 Welkom in de Omega Levensschool
  • Introductie bewuste ontwikkeling
  • Gelegenheid voor vragen
  • Zelfonderzoek aan de hand van vragen
  • Delen over  bewuste ontwikkeling
  • 21.00 Afsluiting en mogelijkheid om trainers te ontmoeten

Omega Levensschool kwaliteit

meer dan 30 jaar ervaring

Meer dan 30 jaar ervaring met mensen begeleiden op het pad van bewuste ontwikkeling.

kwaliteit

CRKBO keurmerk

Omega Levensschool is een CRKBO geregistreerde instelling. Het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs is een onafhankelijke organisatie die opleidingsinstituten onderzoekt of zij aan criteria voldoen om een officieel kwaliteitskeurmerk te krijgen.

duizenden deelnemers

De Omega Levensschool heeft in haar  jaren al duizenden mensen een waardevolle en leven veranderende ervaring gegeven

Wil je weten wat Leiding over je Leven voor jou kan betekenen?