Herken je het gevoel dat er toch meer in het leven moet zijn?

- Wil je af van dat waar je last van hebt?

- Of, ben je op zoek naar waar je nu eigenlijk voor wilt gaan in je leven?

- Of, wil je iets doorbreken in zoals je leven nu gaat?

Zet een eerste stap met de Workshop Leiding over je Leven!

Ja, ik ben er ONLINE bij!
Elke twee weken op maandagavond!
Kennismaking Omega Levensschool

Wat krijg ik in de Workshop?

In deze Workshop Leiding over je Leven (Online):

• Leggen we de basis uit hoe je leiding over je leven kunt nemen, in plaats van dat het leven jou lijkt te leiden.
  • Ga je ook direct iets daarvan ervaren, en je leert direct al een aantal beginselen van onze benadering.
  • Er verschuift in de workshop al iets in je hoe je naar je probleem kijkt, waardoor je er beter mee verder kunt.

Omega Levensschool gaat je ondersteunen zodat jij, jouw leven weer fysiek, emotioneel en mentaal op orde krijgt, waardoor je een  positieve verandering in je leven krijgt. Je krijgt met ons werk een diepte die ook zichtbaar wordt voor anderen.

• Dus…. Neem al je vragen en eventuele problemen, mee naar de kennismakingsavond en we kijken samen hoe we je vragen kunnen beantwoorden.
  • En als je je inschrijft krijg je al direct een leuke PDF  over wat Leiding over je Leven nemen eigenlijk is.
training opening omega levenrsschool

Schrijf je hier in voor de volgende data als je wilt ontdekken dat er meer in het leven zit:

Op google krijgt de Omega Levensschool gemiddeld 5 sterren reviews.

"We kregen een mooie geleide meditatie waardoor me ineens duidelijk werd hoe belangrijk het is om naar je gevoelens te luisteren om ze vervolgens te leren verstaan. Dat is echt iets dat je moet leren besefte ik.' eer van!"
Rozemarijn
“Een inspirerende bijeenkomst. Nog los van of ik de training wil gaan doen heeft het me ook weer wat dichter bij mezelf gebracht, dank jullie wel daarvoor!”
Natasja
"Een helder verhaal over wat de Omega Levensschool voor me kan betekenen. Ik vond het vooral heel verhelderend om te horen hoe belangrijk het is dat de emotie 'woede' het goed 'doet' Daardoor kun je grenzen aangeven om niet tegen een 'burn out' aan te lopen."
Christa

Wat zeggen deelnemers over onze trainingen?

Deze video gaat over de Opening, de eerste korte potentieel life-changing training die je zou kunnen volgen na de Workshop Leiding over je Leven.

Ja, interessant; ik ben er bij!

Wie verzorgt deze online workshop?

De workshop wordt in principe verzorgt door Sander Bijlsma en of Lukas Koelikamp, trainers van de Omega Levensschool

Omega Levensschool kwaliteit

30+ jaar ervaring

Meer dan 30 jaar ervaring met mensen begeleiden op het pad van bewuste ontwikkeling.

Ik wil graag kennismaken
kwaliteit

CRKBO keurmerk

Omega Levensschool is een CRKBO geregistreerde instelling. Het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs is een onafhankelijke organisatie die opleidingsinstituten onderzoekt of zij aan criteria voldoen om een officieel kwaliteitskeurmerk te krijgen.
Ik wil graag kennismaken

5000+ tevreden klanten

De Omega Levensschool heeft al jaren lang na elke training enorm vervulde en tevreden deelnemers!
ik wil graag kennismaken