TRAINERS EN LERAREN

Wij zijn de trainers en leraren van de Levensschool.
Hieronder tref je: Mauk Pieper, Pauline Botden, Heleen Hulscher, René Guezen, Jan-Willem Krijgsman, Sander Bijlsma, Lukas Koelikamp.

MAAK KENNIS MET ONZE TRAINERS EN LERAREN

Mauk Pieper

Senior Teacher

Mauk is mede oprichter van de Omega Levensschool en is de architect van het Trainingscurriculum. Tevens voorziet hij het curriculum van begeleidende boeken en syllabi.

Pauline Botden

Senior Teacher

De waarheid van je hart leren kennen en leven, voor jezelf, je relaties en de wereld, is zowel de drive voor mijn eigen leven als mijn passie om mensen te begeleiden op hun pad van bewuste ontwikkeling.

Heleen Hulscher

Teacher

Met heel je hart en aandacht durven kijken naar en toe-eigenen van wat zich in jouw leven heeft afgespeeld en wie jij bent geworden zodat je kunt gaan ervaren wie je werkelijk bent.

Trainer René Guezen

René Guezen
Trainer

Daar waar je struikelt, vind je je grootste schat.

Jan-Willem Krijgsman

Trainer

Als mensen ontdekken wie ze werkelijk zijn, en hun grootsheid voor het eerst ervaren, dat vind ik één van de mooiste dingen om een bijdrage aan te zijn.

Sander Bijlsma

Trainer

Ont-dekken wie je in essentie bent en waar het je het werkelijk om gaat. Zodat je in “eigen kleur” en op “eigen wijze” helder en met richting weer in de volte van je leven aankomt

Lukas Koelikamp
Trainer

Mogelijkheden ontdekken en levensgebieden tot bloei zien komen.

De Omega Levensschool is een CRKBO geregistreerde instelling

voor Kortdurend BeroepsOnderwijs