Wat mensen drijft is wat me van jongs af aan fascineert. Veel mensen lopen op een bepaald moment vast in hun leven. Ook ik heb dat meegemaakt. Ik raakte overspannen. Daar waar ik eerst dacht dat ander werk me van het probleem zou verlossen kwam ik er gaandeweg achter dat mijn houding en gedrag de bron van mijn overspannenheid was. In mijn gezin van herkomst had ik me staande gehouden door mijn ratio sterk te ontwikkelen. Ik was een rationele en verstandige man geworden die wel toegewijd en consciëntieus zijn dingen deed maar moeilijk kon genieten en van gevoel weinig begreep. Daarbij ging ik regelmatig over mijn eigen grenzen.

Ik kwam in aanraking met de Omega levensschool. Door de training de Opening ging er een wereld voor me open. Ik was in één weekend in balans en mijn gevoelsleven opende zich. Ik ging van een externe oriëntatie naar een interne oriëntatie. Het smaakte naar meer omdat ik veel meer mogelijkheden en vervulling ervaarde. Vanaf toen stapte ik op het pad van bewuste integrale ontwikkeling en ben er sinds dien niet meer afgestapt. Bij de Omega levensschool ben ik thuisgekomen bij mezelf, onder de mensen en in het leven. Ik ontdekte dat er veel meer mogelijk was om een vervullend leven te leiden dan ik tot dan toe dacht en kende. Ik leerde meer contact maken met mijn vrouw en dat heeft onze relatie zeer goed gedaan. Door de trainingen van Omega levensschool ben ik in een betere versie van mezelf terechtgekomen en ben ik gaan beseffen wat ik werkelijk wil en waarvoor ik me wil inzetten. Dat gun ik anderen ook. Achteraf gezien was mijn overspannenheid mijn wake-up call.

Vanuit deze inspiratie ben ik graag een factor in je ontwikkeling. Ik loop met je op in je zelfonderzoek, in het ontdekken wie je bent en wat er nog meer mogelijk is. Vanuit dat bewustzijn verliezen belemmerende overtuigingen hun grip op je gedrag, je bevrijdt daarmee jezelf. Je krijg daardoor meer mogelijkheden tot je beschikking en je kunt je jezelf beter begeleiden op je pad. Wat ik merk is dat mensen dan zichzelf, de ander en het leven beginnen te vertrouwen. Daardoor kom je ‘thuis’.

Als je thuis bent bij jezelf kun je contact maken met waar het jou werkelijk om gaat, met jouw inspiratie, met wat je werkelijk belangrijk vindt en waarvoor je je in wilt zetten. Ik support je om hiervoor in beweging te komen. Helderheid, compassie en levenslust is wat ik te geven heb.

Dit doe ik

• In het curriculum leiding over je leven geef ik de trainingen Opening en Fundament en ben ik coach in de Centaur training.
  • Binnen de pijler Helen en ontspannen geef ik de Ontketening
  • Daarnaast ben ik actief als kwartiermaker en houder van de Omega levensschool en ontwikkelaar en drager van onze online community ‘het lab’.

Opleiding & ervaring

Contact:

e-mail - rene@omegalevensschool.nl

Tel. nr. - 06-21983502

Boek kosteloos een oriëntatiesessie met één van onze trainers.

Laat hieronder je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op voor een gratis oriëntatiesessie.