Stilstaan bij je leven, samen zelfonderzoek en oefening doen en er over delen met anderen

Lab Omega Levensschool
Een plek voor studenten om elkaar virtueel te ontmoeten

Het lab van Omega Levensschool is de online omgeving, waar studenten met elkaar uitwisselen hoe ze leiding over hun leven kunnen nemen 'voor jezelf, je relaties en de wereld'.
Het Lab is alleen toegankelijk voor cursisten en studenten.
Op het lab vindt je ook aankondigingen over ONLINE calls om je onderzoek en oefening te ondersteunen.

Het Lab

In het Lab heeft elke training een aparte plek waarin deelnemers elkaar virtueel kunnen ontmoeten.

Je vindt er aankondigingen voor gratis ONLINE avonden om je onderzoek en oefening te ondersteunen.

Ook is er materiaal beschikbaar dat past bij de training of een blok van een training.

Daarnaast zijn er in het Lab algemene documenten te vinden over organisatie en het pad van de school.

Ben je bekend met ons werk en wil je toegang tot het lab mail ons dan de boodschap: 'Ik wil toegang tot het lab'. Mail: Mail naar beheerder lab.