Vanuit liefdevolle aanvaarding leren kijken. Mogelijkheden ontdekken en levensgebieden tot bloei zien komen. Het is mijn passie om daarin met je mee te lopen. Dit vraagt om een heldere kijk op hoe het werkt in jou. Om je te leren ontspannen in wat er op dit moment is en het bevrijden van je levensenergie. Een proces wat stap voor stap mag. Dit pad loop ik zelf ook met struikelen en weer opstaan. Het fascineert me dat wij mensen door de geschiedenis heen  telkens weer tot innovatie komen en ons zo door ontwikkeld hebben als soort. We hebben dan de uitdaging gehad om ons over te geven aan vastlopen en het niet meer weten. Dit pad van de mens loop je ook als individu. Zo leer je vastlopen als kans te zien en weten over jezelf wat werkelijk belangrijk is voor jou in je leven. Er dienen zich mogelijkheden aan hoe dit vorm kan krijgen. Je hart komt ruimer tevoorschijn en je leven krijgt daarmee een eenvoud. Dit werkt door naar de mensen om je heen en de dingen die belangrijk zijn in je leven. Het zichtbaar worden in wat er is, er zijn, met elkaar en voor elkaar is wat ik faciliteer in mijn trainingen.

Dit doe ik

• Binnen de pijler Helen & Ontspannen geef ik de Verruiming en de Ademdriedaagse Heel je Hart samen met Heleen Hulscher.
  • Binnen de pijler Leiding over je Leven geef ik de Opening en het Fundament samen met Heleen Hulscher, Sander Bijlsma, Rene Guezen, Jan Willem Krijgsman, Mauk Pieper en Pauline Botden.

Opleiding & ervaring

• Opleiding
  • Trainersopleiding Venwoude Levensschool 2021 – 2023;
  • Integraal Facilitators Programma Venwoude levensschool 2018 -2021;
  • Lichaamsgerichte Psychotherapie Sorag 2015;
  • Assistent/Co-Trainer Ademwerk Venwoude Levensschool 2009 – heden;
  • Voice Dialogue 2008;
    Verscheidene retraites en trainingen bij Isaac Shapiro, Vipassana, Prajnaparamita

• Werkervaring
    Maatschappelijk werker 2008 – heden

lukas@omegalevensschool.nl
www.humon.nl

Boek kosteloos een oriëntatiesessie met één van onze trainers.

Laat hieronder je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op voor een gratis oriëntatiesessie.