Onze samenleving en onze levens lijken steeds sneller te veranderen. Het is een levensbehoefte geworden om leiding over jezelf en je leven te leren nemen. Om contact met jezelf te houden, te weten wie jij in essentie bent, waar je staat en wat je dan te doen hebt. Wat is werkelijk waardevol en van betekenis voor je?

Ook in mijn leven kwam het moment dat ik aan mezelf moest toegeven dat ik steeds vaker vastliep in de thema’s met mezelf. Ergens was ik mijn eigen kracht, levensplezier, helderheid en richting kwijt geraakt. Wat ik ook probeerde, het werkte tijdelijk of niet. Tot ik terug kwam van een 2 jaar durende reis en bij terugkomst besefte dat ik nog steeds vast zat in hetzelfde.

Vast lopen is niet leuk en gaat gepaard met frustratie, ongemakkelijke gevoelens en het even niet meer weten. Maar het is ook een mogelijkheid voor groei want het geeft aan dat jij iets anders verlangt van het leven. Door de lastige momenten in je leven heb jij ook op eigen wijze je unieke kwaliteiten, gevoeligheid en betrokkenheid op het leven ontwikkeld.

Als trainer loop ik met je mee en ga ik er voor dat jij jezelf met alles wat er is weer liefdevol mag ontvangen en dat jij krachtig vanuit basis vertrouwen en in je eigen kleur weer in de volte van je leven aankomt. Dat je weet hoe het in jou werkt met gedachten, emoties, gevoelens, gewoonte patronen en verlangens. Zodat je daar leiding over leert nemen en meer mogelijkheden tot je beschikking hebt om krachtig en met creativiteit in beweging te zijn in alle gebieden van je leven. Je “dagelijks leven “ is dan ook je ultieme leerschool. De plek  waar jij mag onderzoeken, oefenen en jezelf te leren begeleiden in alle ups-and-downs. Dat zet je leven weer in beweging vanuit wie jij in essentie bent, waar je staat en wat je te doen hebt. Voor jezelf, je relaties en alles wat werkelijk belangrijk voor je is in je leven.

Als je als mens weer tevoorschijn komt vanuit je unieke eigenheid, komt je leven weer tot bloei en in ontwikkeling. Dan ben je op pad om met helderheid en richting dat wat je werkelijk verlangt te manifesteren. Dat geeft kracht en levensvreugde.

Dit doe ik

• Trainer binnen het curriculum van de Omega levensschool in de training “de opening” en “het     Fundament”.
  • Coach en assistent in de “Centaur training”.
  • Partner van de Omega levensschool

Opleiding & ervaring

• Trainer Omega levensschool.
  • Trainersopleiding Omega Levensschool.
  • 3 jaar Integraal Facilitator programma.
  • Jaaropleiding Integraal leiderschap.
  • Training meergenerationeel psychotrauma.
  • Persoonlijk leiderschapstraining Prodana
  • 3 jaar coach/assistent in de Centaur training.
  • Masterclasses: Integraal coach en Emotiewerk
  • 1,5 opleiding: Leiding over je leven. De Opening, Fundament, Centaur.
  • Jaaropleiding ademcoach en opleiding HRV ademtherapie
  • Verschillende retraites en verdere inspiratie: Vipassana 10 daagse, non-duaal onderricht Mooij, Rupert Spira, Nisargadattha Maharaj, Ken wilber, yoga.
  • Opgeleid bij de GGZ als gedifferentieerd verpleegkundige binnen de psychiatrie. 23 jaar werkervaring.
  • Verschillende trainingen:  ontwrichte behandelsituaties, vroeg signalering,  helpen werkt averechts.

Werkervaring

• Coach en trainer binnen mijn eigen praktijk “Sander Bijlsma-Coaching en Training”.
  • Gedifferentieerd psychiatrisch verpleegkundige en als ZZP-er werkzaam binnen uiteenlopende settingen

Omega levensschool:                               sander@omegalevensschool.nl

Sanderbijlsma- Training en Coaching:   info@sanderbijlsma.nl

Website eigen praktijk:                             sanderbijlsma.nl

Telefoonnummer:                                     06-44309483

Boek kosteloos een oriëntatiesessie met één van onze trainers.

Laat hieronder je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op voor een gratis oriëntatiesessie.