"Gratis Workshop Gelukkig Leven"

Word een gelukkiger mens. Krijg weer de leiding over je leven, voor jezelf, je relaties en de wereld.

In de Omega Levensschool leren mensen zichzelf kennen en begeleiden op hun levensweg. Thuis komen bij jezelf en helder zijn over wat je drijft maakt je een gelukkiger mens. Dat kun je verwerven door zelfonderzoek en oefening.
Studenten en deelnemers aan onze trainingen krijgen van ons wat we onszelf eigen hebben gemaakt en dagelijks praktiseren. We werken vanuit een integrale visie, die we uitdragen en neerzetten via een integrale werkwijze. “Walking our talk, practicing what we preach and preaching what we practice.”

Meer inzicht in jezelf

Krijg nieuwe inspiratie en levenslust

Betrokken zijn

Ervaren wat belangrijk voor je is

Meer vertrouwen

Meer leven in plaats van overleven

Waarom jezelf ontwikkelen

Voortdurend in een overlevingsstand zitten hoeft niet. Maar hoe dan?

Herken je in de volgende volgende uitspraken?

1. Ik loop vast
  2. Elke keer hetzelfde in welzijn, relaties en werk
  3. Ik voel me niet happy en ben gestrest
  4. Wie ben ik nu eigenlijk?
  5. Ik vind geen werkelijke vervulling
  6. Ben ik op koers in mijn leven?
  7. Ik maak me zorgen
  8. Dit is het niet. Is dit nu alles?
  9. Er moet meer mogelijk zijn

Iedere maandagavond Gratis Online Webinar
Gelukkig Leven Begint bij jezelf en ontdek:

• Kennis maken met de trainers van de Opening
  • Introductie op de aanpak van de Omega Levensschool
  • Een lichaamsgerichte oefening
  • Een geleide meditatie door je lichaam heen
  • Uitleg van de functie van de emoties woede en verdriet
  • Een uitleg van het 'lichaamspantser' en waarom het belangrijk is daar beweging in te brengen.
  • Wat 'luisteren naar gevoelens' inhoudt.
  • De inhoud van de Opening
  • Waar de Opening plaatsvindt
  • Wat het team van de Opening voor je kan betekenen
  • Na de avond ontvang je een mail met daarin meer informatie en de mogelijkheid van individueel contact

Toos

"Het werd mij duidelijk dat er een heel team omheen zit, wat voorafgaande en na de training contact maakt met de deelnemers ''

"Het werd mij duidelijk dat er een heel team omheen zit, wat voorafgaande en na de training contact maakt met de deelnemers. En ook dat de training plaats vindt op een landgoed dat helemaal is ingericht om mensen dit soort trainingen te kunnen laten doen. Ik kreeg er zin in."

Voor wie is deze Online Workshop?

Leer jezelf kennen

Als je jezelf wilt leren kennen en kiest voor bewuste ontwikkeling

Neem de juiste afslag

Als je op een kruispunt staat in je leven en meer helderheid wilt

Gevoel is weg

Als je het contact met je gevoel kwijt bent en dit terug wilt krijgen

Je wilt van betekenis zijn

Haal meer uit het leven

Als je wilt weten wat het leven nog meer voor jou in petto heeft

Durf relaties aan te gaan

Als je meer en dieper contact met andere mensen wilt

Je bent van harte welkom bij de GRATIS introductie van de Opening.

Als je wilt ontdekken dat er meer in het leven zit

Als je een verdiepingsslag wilt maken in je ontwikkeling en je wilt laten verrassen door wat het curriculum van de Omega Levensschool jou te bieden heeft

Als je van betekenis wilt zijn, niet alleen voor jezelf, maar ook voor de mensen om je heen en de wereldMeld je gratis aan voor onze introductie om de sfeer proeven en zelf ervaren of de visie en aanpak van ons werk je aanspreken.

Elke maandag ONLINE van 19:30 tot 21:00

Meld je aan voor onze Online Training.

• Als je wilt ontdekken dat er meer in het leven zit
  • Wat zeggen onze deelnemers...

"Een helder verhaal over wat de Omega Levensschool voor me kan betekenen. Ik vond het vooral heel verhelderend om te horen hoe belangrijk het is dat de emotie 'woede' het goed 'doet' Daardoor kun je grenzen aangeven om niet tegen een 'burn out' aan te lopen."
    Christa
    "We kregen een mooie geleide meditatie waardoor me ineens duidelijk werd hoe belangrijk het is om naar je gevoelens te luisteren om ze vervolgens te leren verstaan. Dat is echt iets dat je moet leren besefte ik.'
    Rozemarijn
    “Fijn om zo kennis te maken met de trainers van de Opening. Ik volgde een introductie op de plek waar de training gegeven wordt. Een prachtig landgoed waar we helemaal in de watten gelegd worden, zodat we echt met onszelf bezig kunnen zijn."
    Ronald
    Na de Online Workshop heb je ondervonden wie we zijn en waar we voor staan, en kun je een goede afweging maken om je weg al dan niet binnen de Omega Levensschool te vervolgen. Wij nodigen je graag uit voor deze inspirerende avond.

Meld je direct aan voor de Online Workshop. Er zijn nog 4 van de 10 plekken beschikbaar! (let op vol = vol)