Introductie Workshop Opening

Ontdek hoe je sterker kunt komen uit je Midlifecrisis

En een crisis roept moeilijke gevoelens op; heel vervelend! En..... het kan je ook veel geven!

Hoe doe je dat?

In de kern bereik je transformatie in een midlifecrisis door dichter bij jezelf te komen en als je het gebruikt om leiding over je leven te nemen: persoonlijke groei en verdiepen van je bewustzijn. Leiding over je leven nemen kan je starten door de live Introductie Workshop voor de Opening te volgen.

Wat leer je in anderhalf uur?

'In deze workshop leer je:

•  hoe leiding over je leven werkt.
  •  hoe je dichter bij jezelf komt.
  •  hoe dat werkt met jou en het fysieke lichaam, emoties, gedachten en het trans-mentale (wie je bent voorbij aan je gevoelens en gedachten.
  •  Je leert te luisteren naar lichamelijke signalen als spanning, vermoeidheid, slapte en vitaliteit.
  •  Je leert luisteren naar stemmingen die variaties zijn van basisemoties als woede, verdriet, angst en blijdschap.
  •  Je leert gedachtes die nutteloos of perspectiefvol zijn te herkennen en in beheer te nemen.
  • Je leert  te luisteren naar verlangens die je hart raken opdat je geïnspireerd in je leven staat.

Leer daarom zelfonderzoek en oefening op deze 4 niveaus te praktiseren, en zo een start te maken je midlifecrisis te transformeren. Dit ten behoeve van jezelf, je relaties en de dingen waar je zorg en aandacht naar uitgaat.

Midlifecrisis: Start van een vervullend leven?

Veelal begin je het leven in de diverse opleidingen en daarna je carrière op basis van externe oriëntatie of verwachtingen. Eerst wat ouders, opleiders, vriendjes, vriendinnetjes verwachten, en later wat bazen, collega's etc verwachten. Het kan dan dat je na je studie, een partner ontmoet, al dan niet kinderen krijgt, en op een gegeven moment in je leven de 'logische' volgende stap er niet meer is. En dan kan je in een midlifecrisis komen omdat (i) de manieren van in het leven opereren zoals je deed niet meer voor je werken, en (ii) de doelen die je altijd nastreefde ofwel bereikt zijn ofwel niet meer zo belangrijk voor je zijn. En dan ontstaat er een beetje een leegte; met vragen zoals: Is dit alles wat er is? Er moet toch meer zijn?

Het kan dan dat er veel lastige gevoelens op komen, die geen ruimte kregen toen je nog volop bezig was steeds een volgende stap in je leven te nemen. Echter het is ook een kans! Echt waar.... Dit vraagt alleen dat je de situatie accepteert, en het ziet als het einde van de fase van externe oriëntatie, en de start van een nieuwe fase: de enorme shift van externe naar je interne oriëntatie!

Het onderzoek naar wie je in essentie bent, als je voorbij gaat aan alle geïnternaliseerde externe verwachtingen is enorm verrijkend en enorm verhelderend. Het kan je ineens duidelijk worden waar het je werkelijk om gaat! En als je je daar voor inzet dan gaat je leven er totaal anders uit zien

Van hieruit kan je door je midlifecrisis te transformeren de tweede fase van je leven starten: diep vervullend!

Wat krijg ik in de kennismaking?

In deze kennismaking (Online):

• leggen we de basis uit hoe wij werken en hoe wij jou kunnen ondersteunen om jezelf beter te leren kennen.
  • ga je ook direct iets daarvan ervaren, en kunt aantal beginselen in de benadering direct al leren.
  • leer je luisteren naar jezelf en anderen waardoor je de signalen van jezelf en anderen beter kunt plaatsen, dat je ze kunt herkennen en dat je leert (en weet) hoe je ermee om moet gaan.

Omega Levensschool gaat ervoor zorgen dat jij, jouw leven weer fysiek, emotioneel en mentaal op orde krijgt, waardoor anderen jou weer terug gaan geven dat je veranderd bent maar dan op een positieve manier.

• Dus…. Neem al je vragen over midlifecrisis mee naar de kennismakingsavond en kijken we samen hoe we jouw vragen op een duidelijke manier kunnen beantwoorden.
training opening omega levenrsschool

Schrijf je hier in voor de volgende data als je wilt ontdekken dat er meer in het leven zit en hoe je je midlifecrisis kunt transformeren:

• Hoe accepteer ik waar ik ben - als ik het niet leuk vind?

Ontdek hoe weg lopen voor lastige gevoelens je niet helpt en dat je ze eigenlijk gemakkelijk kunt hebben!

Hoe weet ik nu of ik aan externe verwachtingen wil voldoen of mijn essentie aan het woord is?

Leer technieken om je denken-voelen zodanig vrij te maken dat je gemakkelijker herkent wat je werkelijk wilt.

Hoe kom ik af van mijn weerstand en uitstelgedrag?

Leer omgaan met je eigen weerstand, en wat deze je te vertellen heeft.

Wat zeggen onze deelnemers...

"We kregen een mooie geleide meditatie waardoor me ineens duidelijk werd hoe belangrijk het is om naar je gevoelens te luisteren om ze vervolgens te leren verstaan. Dat is echt iets dat je moet leren besefte ik.' eer van!"
    Rozemarijn
    “Een inspirerende bijeenkomst. Nog los van of ik de training wil gaan doen heeft het me ook weer wat dichter bij mezelf gebracht, dank jullie wel daarvoor!”
    Natasja
    "Een helder verhaal over wat de Omega Levensschool voor me kan betekenen. Ik vond het vooral heel verhelderend om te horen hoe belangrijk het is dat de emotie 'woede' het goed 'doet' Daardoor kun je grenzen aangeven om niet tegen een 'burn out' aan te lopen."
    Christa